Chcesz zostać naszym partnerem i poszerzyć dla swoich Gości ofertę atrakcji turystycznych o kolejne interesujące miejsce? Zaproponuj gościom nocującym u Ciebie odwiedziny Inwałd Parku, jako ciekawego sposobu spędzenia czasu. Goście planujący wycieczkę do nas będą mogli bilety wstępu kupić w Twoim obiekcie z 5% rabatem. Zapoznaj się z kilkoma punktami, dzięki którym nawiążesz z nami współpracę.
1
Podpisujemy umowę, która jest niewiążąca i przede wszystkim korzystna dla Ciebie i twoich gości.
2
Po podpisaniu umowy prześlemy do Ciebie login i hasło potrzebne do sprzedaży internetowej, które zarazem będzie Twoim hasłem dostępu do panelu sprzedaży. Dołączymy do tego krótką i przejrzystą instrukcję obsługi, dzięki której szybko zaznajomisz się z obsługą panelu.
3
Dostarczymy do wskazanego przez Ciebie miejsca materiały reklamowe Inwałd Parku. Są to naklejki na szybę, ulotki informacyjne, stojaki z logo Inwałd Parku. Jesteśmy również otwarci na propozycje materiałów reklamowych od Państwa, które mogłyby znaleźć swoje miejsce w Twoim obiekcie.
4
Rozpoczyna się sprzedaż. Klient, który zakupi bilety do Inwałd Parku otrzymuje go od Ciebie w postaci wydruku. Znajdzie tam kilka ważnych informacji, jak choćby termin ważności biletu. Z tym wydrukiem przyjeżdża do Inwałdu i w naszych kasach zamienia go na bilet – opaskę, która upoważnia go do wejścia na teren Inwałd Parku.
5
Dokonujemy miesięcznego rozliczenia sprzedaży. Wysyłamy do Państwa elektroniczną fakturę, a Państwo w terminie 7 dni od daty otrzymania od nas faktury przelewacie na nasz rachunek bankowy zapłatę za faktyczną ilość sprzedanych biletów.